Wat is uw ervaring met de Energiebox?
Vandaag einde middag ging de telefoon: 'met de adviseur van de Energiebox, u heeft een advies aanvraag gedaan via uw gemeente Stichtse Vecht, daar bel ik u over......' Dat was een aanvraag gedaan op 16 januari van dit jaar. Het is nu 6 juli. Kortom: op tien dagen na 6 maanden later! Wij, redactie RTV Stichtsevecht, vragen ons af: 'wat is uw ervaring met indienen van de aanvraag en het krijgen van contact met de Energiebox adviseur?' reageren via facebook of stuur uw reactie aan: redactie@rtvstichtsevecht.nl
Gemeente Stichtse Vecht heeft duurzaamheid hoog in het vaandel. Graag werkt de gemeente dan ook samen met partners die de duurzaamheid in onze gemeente vergroten. Voor de gebruiker, u, een besparing van de maandelijkse kosten op de energie nota. Zeker nu met de hoge prijzen een interessant iets. De energiebox is één van deze partners waar de gemeente Stichtse Vecht mee werkt. De mail die je ontvangt na aanmelden om de energiebox en gratis advies te willen ontvangen schrijft: 'wij doen het uiterste best om zo snel mogelijk een afspraak met u te maken, wel geven wij aan dat de respons ons verrast heeft waardoor het iets langer kan duren'. Zes maanden in dit geval dus.
De vraag die dit oproept is of het zinnig is om vanuit deze manier als lokale overheid, de gemeente Stichtse Vecht in deze, duurzaamheids bewustwording te bereiken. Dus graag uw reactie of ervaring. Natuurlijk gaan wij de wethouder Dick Polman (D66) vragen naar zijn reactie.
